Nihat Özdemir istifa etti | Yeni TFF başkanı kim olacak? | Gol Makinası Ekstra

Nihat Özdemir istifa etti | Yeni TFF başkanı kim olacak? | Gol Makinası Ekstra


Nihat Özdemir istifa


Türkiye Futbol Federasyonu BaşkanıNihat Özdemir istifasını etti gerekçesi bilinmiyor daha detaylı bilmiyor Tabii ki programımız yayına girdiğinde Bunlar belli olmuş olacak ama ya da Özdemir  dönemi sona eriyor Bugün de bir Türkiye Futbol Federasyonu yöneticisi Sayın Kalkan istifa etmişti yakın zamanda Başkan Vekili Mehmet Baykal'ın istifası vardı yakın zamanda yaşanan bir hakem mevzusu var Merkez hakem Kurulu'nun

aldığı radikal kararlar var bu da var Kendi özet düşüyorum geri devam eden devam eden bir naklen yayın ihale süreci var ve aynı zamanda herkesin gözden kaçırdığı bir başka çok önemli parametre var yeni çıkan spor yazısı var yani Bütün bunların dışında zaten büyük bir gelişmeye gebeydi fırtına öncesi

 sessizlik hissediliyordu her yerde kulislerde konuşuluyordu ediyordu ve Nihat Özdemir Selam bugün bıraktığını açıkladı gündeme yetişemiyoruz biliyorsun yani her an yeni bir şey çıkıyor ve Hayırlısı olsun sonuçta yani Ama biliyorsun yani federasyonun yönetiminden kaç kişi memnundu gene baktığımda Turkcell memnun değil hak ettim orada bulunmak zor bir görev yöneticisi' de zor yönetilmesi zor bir kurum orası ama sen zaten çok güzel özetledim hakem olayları yayıncı kuruluşun da belli olmaması spor yasası o hakemlerin göstermiş olduğu performanslar spor yazısı Bunların hepsi üst üste Geldiğinde çok sorunlar çözülmüyor istifaların olması da çok

normal diye düşünüyorum zaten sinyaller verildi Mehmet Baykal'ın özellikle ilk istifa etmesinden sonra süreci Nereye gideceği Belliydi En sonunda yatırmadı neden istifa haberini aldık şaşırmadım Sonuçta genel kamuoyunun düşüncelerine baktığımızda başarısız bir Nihat Başkan] profili ister istemez var yani Özellikle bu son iki üç ayda yaşadığımız Ben de hala Bir yayıncı kuruluşun belli olmaması hakemlere işte 13 hakemin görevinden ayrılıp sonra takvimde Hayır bunu yapamazsınız ters bir kararın çıktıktan sonra net bir açıklamaların

olmaması kamuoyunda yaratılan Kaos ortamı bunun üzerine bakın Federasyonu başarılı ısında kenara kriterlerden biri de milli takımdır Bak bu unutmayalım usal yönüne göre güçlü kötü bir Avrupa Şampiyonası geçirdik Ruslar Ligi'nde küme düştük Dünya Kupası'na da gidemiyoruz Hepsi üst üste geldiğinde hiçbir Başkan zaten kalamaz orada devamında ne olacak Çok önemli şimdi  devamını Biz Nihat Özdemir Başkanlığı

Federasyonu futbol olarak ileriye gittik mi gitmedik bizim futbolumuzun değeri futbolun değeri düştü yayıncı kuruluşu kuralı gözden geçirilir yeni gelecek kişiyle yeni gelecek kişi konusunda bana görüş 4 daha çok ciddi adam var bir tanesi Servet yardımcı bir o altın toplama göre Göksel Gümüşdağ aldığı geliyor sana da geçiyor ama Başakşehir'den oraya gelir onu çok uzun zamandan biraz geçiyor zaten o istekli değil içerisinde olan bir olmasının Hani bu işin kardeşi kısmını problemli kısmını daha içeriden gören biri olması gerektiğini düşünüyorum o yüzden de futbol ilçesinden gelmiş diyip duruyorum Eğer Hamit olursa Hamit Altıntop olursa Kendi bulunduğu pozisyona yine futbolu içerisinden gelmiş bir gün getirmesi gereken dinleniyorum Senin de arkadaşın Hamit takım arkadaşımızı şimdi Hamit zaten Federasyonu'nda başladı videoda bundan gelenler futbol yönetsin kısmına Sizler futbol Bahçeli insanlar olarak başladı ama sabır göstermemiz lazım Çünkü yüzyıldır futbolun içinden gelmeyenlerin yönetildiği sabır edildiği bir ortamda futbol içinden gelen Hamit'e daha çok sabır göstermemiz gerektiğini düşünüyorum Keşke Başkan olsa olma ihtimali var mı var çünkü konuşulan bir şey bu yani zamanında Eğer zahmete bakış açısı da o bence milli o federasyon içine gir o nerede bire bir bildiğim için çalışmalarını çok iyi şeyler yapıyor çok uğraşıyor çok vakit geçiriyor Neden olmasın diyorum diğer adaylardan katılıyorum Servet Servet başkanları.


Başkan Yardımcısı onun olma ihtimali olabilir çok ama ne kadar destek alır biraz zor görüyorum Göksel başkan her zaman bizim de bir yani şahsen beklediğimiz bir şey de bir gün olabilir o an bu an mı diye düşünüyorum Göksel Gümüşdağ Ahmet ismi geçiyor ani şimdi Trabzonspor'da son dönemde başarılı bir başkanlık Kulüpler Birliği Başkanlığı baktığında da Yıldırım demirören'in Gittiği yol da öyleydi Beşiktaş Kulübü kulüpler birliği federasyon başkanlığı Öyle de olabilir Ama gelecek kişiye Allah sabır versin zihin açıklığı versin şu an ülkemizde

sporun içindeki en zor koltuk derim çünkü genelde son dönemlerde baktığımızda memnun kalınan bir federasyon başkanı hatırlamıyorum çok eski Evet şimdi orada Dünya Kupası başarısı olduğu için Haluk

Ulusoy derim Sonrasında da Allah rahmet eylesin sevgili Aslandoğan derin ama ondan sonra böyle çok da bu başarılı dediğimiz bir Başkan profiline hatırlamıyorum zor Videoder sonraki görevi şu anda milli takım Solmuş bir takım sorumlusu Ümit takım çekici gelir seçtim başarılı mı tek seçici olarak o sesli fotoğrafa kaldı başkanlık için hazır değil kendi şahsi görüşüm oraya da hazırlanmak başka bir türlü Evet başkanlık başka bir şey milli takımlardan sorumlu olmak bu ilçesine geldiği zaman biraz daha Metin kolay kaldırabileceği büyük bir gözüküyor ama federasyon başkanlığı çok başka bir şey federasyon başkanlığı ndan gibi

ezberimizi bozalım artık ama ya Bir şey.


Comments